Elek Éva
Fenyőharaszti Kastélyszálló
Szállodavezető

“Egy kötött, merev, bonyolult rendszerről tértünk át a Hotrestre, ami teljesen logikus, ésszerű, könnyen kezelhető. Nagyon hamar megtanultuk, és ami a legjobb, hogy bárhonnan, bármilyen eszközről elérhetjük akár a számlákat, akár a foglalási tablót. “

Varga Csongor
Értékesítési vezető
Aquilo Hotel Panoráma, Tihany

“A HotelGram könnyen kezelhető, felhasználóbarát PMS, weboldalba épített foglalási motorral és segítőkész supporttal. Legfőbb előnye számomra, hogy bárhonnan elérhető, csak internet kell hozzá, így – különösen szezonon kívül – óriási könnyebbséget jelent, hogy akár otthonról is használható.”

Kovács-Muhel Ágnes
értékesítési vezető
Panoráma Hotel Noszvaj

“Tapasztalataink alapján Bálint Attila felkészültsége kifogástalan, csakúgy a Hotelgram rendszer használatával kapcsolatban, mint az  aktuális szakmai kérdésekben. Könnynen elérhető telefonon, e-mailes megkereséseinkre azonnal reagál. A személyes oktatás kiváló pedagógiai érzékének köszönhetően jó hangulatban telt, a kapott információk jól hasznosíthatóak a rendszer mindennapi használatában. Összetettebb kérdéseink megválaszolásában is gyorsan segített. 

Szakács Csaba
Nádas Panzió Kft.
tulajdonos

“A Hotelgram rendszer számunkra nagy segítséget nyújt, mert mindent egy helyen, könnyen elérhetően biztosít a számunkra. Jelenleg a megismerési folyamat elején járunk, de remélem a szezon kezdetére minden elemét megismerve fogjuk tudni használni.

Az eltelt rövid idő alatt csak pozitív tapasztalatokat szereztem mind a Hotelrestről mind pedig a Hotelgram rendszerről. A kapcsolat tartó  Bálint Attila mindig készségesen segített a kezdeti lépésektől fogva, igazi profi mentalitással végzi a munkáját!”

Székely Kúria
Miskolctapolca

“2018 . júliusa óta dolgozik éttermünk és szállodánk az Önök rendszerével, a Hotelgram és a Creative GAST rendszerrel! Cégünk teljes mértékben meg van elégedve a két rendszerrel, könnyen  átlátható ,egyszerű a kezelése és nagyon segítőkész az egész csapatuk!
Külön szeretném kiemelni Bálint Attila kollégájukat, mert ez idő alatt mindig rendelkezésünkre állt , bármilyen kérdés merült fel a két rendszerrel kapcsolatban!

Továbbra is az Önök rendszerét fogjuk használni és bátran ajánlani!”

Hegyiné Windisch Violetta
Alfréd Panzió
Budapest

“A rendszer használatával könnyebb visszakeresni egy régebbi foglalást, akár a névre keresünk rá, akár a dátumra.
Hasznos, hogy rengeteg információt fel tudunk vezetni egy adott szobához. Külön tetszik, hogy mindenkinek saját fiókja van és hogy a világ bármely pontjáról rá lehet nézni a rendszerre.
Sokszor volt már szükségünk a foglalás történet opcióra, hogy egy adott foglalást ki vezetett fel a rendszerbe, vagy mikor, vagy mikor lett módosítva a foglalás.

A napi áttekintés opciót is mindig használjuk, különösen hasznos a reggeli létszámnál.”

Vadkacsa Étterem és Panzió
Hartai Edvárd
tulajdonos

“Otthonról tudom kezelni, feltölteni az adatokat. Letisztult a kezelőfelület, jól áttekinthető. Telefonról nagyon jól működik a rendelésfelvétel. Segítőkész csapat. Folyamatos fejlesztések. A hotelrendszer nekem nagyon megkönnyíti a munkámat. “

Artis Boutique Hotel
Tóth Eszter
Szállodaigazgató

“Egy újonnan nyíló négycsillagos szállodaként döntöttünk a HotelGram szállodai szoftver mellett, és nem bántuk meg:
A legnagyobb előnye számunkra, hogy egy rendszerből mindent, bármikor, bárhonnan és bármilyen eszközről el lehet érni, mindössze internet szükséges hozzá. Rengeteg információt és lehetőséget tartalmaz, és mindezt egy könnyen átlátható és kezelhető, logikus rendszeren belül teszi lehetővé. Mindemellett induló szállodaként nagy segítség volt, hogy egy nagyon felkészült és segítőkész támogatói csapatot is kaptunk a rendszer mellé, akik a háttérben, azóta is folyamatosan segítik és megkönnyítik a napi munkánkat, és szinte azonnal orvosolják felmerülő problémáinkat. Csak ajánlani tudom!”