Gyakran Ismételt Kérdések

A Hotelgram a megfelelő program számomra?

A Hotelgram a megfelelő választás az Ön számára, ha egy vagy több állítás az alábbiak közül igaz Önre:

a) Kis- vagy közepes méretű szállodát üzemeltetek

b) Még mindig a “papír és ceruza” alapú Front Office rendszert használom, és próbálok mindent  megszervezni kiváló táblázatok segítségével is

c) Úgy érzem, hogy a jelenleg használt Front Office szoftverért túl sokat fizetek

d) Azt tervezem, hogy új szállodát nyitok.

e) Szeretném szállodám a bevételeit tovább növelni

Szükséges-e a Hotelgram letöltése és telepítése?

Nem, a (z) Hotelgram felhőalapú megoldás. Nincs szükség a program letöltésére és telepítésére. Beléphet a felhasználói felületre a világ bármely pontjáról, ahol számítógépét, táblagépét vagy okostelefonját az internetre tudja csatlakoztatni.

Mi történik, ha az internetkapcsolat meghibásodik?

Nem kell aggódnia emiatt. Mobilinterneten, klasszikus webböngészőn, iOS vagy Android mobilalkalmazáson keresztül csatlakozhat a rendszerhez és ott folytathatja, ahol abbhagyta. Így még áramkimaradás esetén is hozzáférhet az adatokhoz, amelyek biztonságosan tárolódnak, hiszen 20 percenként biztonsági másolat készül róluk szervereinken.

Kell-e szerződést kötnünk?

Igen. Szerződéseink nagyon egyszerűek és könnyen érthetőek. Megfelelő védelmet biztosítanak az Ön adatainak és a magas szintű szolgáltatások folyamatos nyújtására. Ha bármikor úgy dönt, hogy a Hotelgram már nem megfelelő az Ön számára, a felmondási időt is a kölcsönös megállapodás szabályozza.

Lehetséges-e a rendszeren keresztül a hazai és globális értékesítési portálokhoz, mint a Booking.com, az Expedia.com, a szallas.hu stb., történő kapcsolódás?

Igen. A Hotelgram-mel korlátlan számú külföldi értékesítési csatornához tud kapcsolódni. A kapcsolt portálok listája idővel bővül, így több tucat különböző portálon kínálhatja szálláshelyét. Kezelje összes foglalását a Hotelgram-en keresztül, és elfelejtheti a mindennapi küzdelmet a számtalan értékesítési csatorna adminisztrációjával.

Kezelni tudom az összes foglalásomat?

Igen, pontosan így van. A Hotelgram könnyen kezelhető interfészt kínál, amely lehetővé teszi, hogy egyszerűen kezelje foglalásait, beleértve a vendég check-in és check-out adminisztrációját, és az azt követő kommunikációt.

A Hotelgram kezeli-e a saját weboldalamon történő foglalásokat?

Igen. Foglalási motorral rendelkezünk, ami lehetővé teszi megrendelőinknek, hogy vendégeik weboldalukról, okostelefonjukról vagy a Facebookon keresztül foglaljanaka nap 24 órájában. Az adott eszköz által használt megjelenítések testreszabhatóak.

Ki férhet hozzá az adataimhoz?

Kizárólag Ön és munkatársai férhetnek hozzá a saját adataikhoz – mindenki annak a jogosultságnak megfelelően, amiről Önök döntenek. Minden, egyéni ügyfélprofillal dolgozó alkalmazottunknak a legszigorúbb szerződéses kötelessége, hogy ne szolgáltasson érzékeny adatokat harmadik félnek. Amint az előző pontban említettük, az Ön adatainak biztonsága az egyik fő prioritás számunkra is.

Mi történik, ha hiányzik egy funkció a rendszeremen?

A Hotelgram állandó fejlesztés alatt áll és figyel az ügyfelek véleményére, ezért igyekszünk ötleteiket és ismereteiket a rendszerbe fokozatosan beilleszteni. Ha több ügyfelünk is ugyanazon fejlesztési javaslattal él, a fejlesztési prioritásokat ehhez igazítjuk. Ha bármilyen javaslata van, felveheti velünk a kapcsolatot. Egyeztetést követően képesek vagyunk az egyedi kéréseket feldolgozni.

Át tudom emelni az adatokat a jelenleg használt rendszeremből a Hotelgrambe?

Attól függ, hogy Ön milyen rendszert használ. Ha a rendszer kimenő adatai XLS vagy XML formátumban vannak, akkor ez nem jelenthet problémát. Ha böngészni kell az olyan adatbázisokat, mint az MS SQL, PostgreSQL, MySQL stb., a feldolgozási folyamat valószínűleg egy kicsit tovább tart, de lehetséges. Másrészt a Booking.com (és más portálok) Hotelgramre történő letöltése automatizált.

Szükséges-e biztonsági másolatot készítenem a saját adatbázisomról?

Önnek nem kell a biztonsági mentéssel bajlódnia, hiszen azt 20 percenként automatikusan elvégezzük az Ön számára. Még abban az esetben sem fogja elveszteni adatait, ha számítógépe, mobilja vagy táblagépe, amelyen a Hotelgram-et használja, összeomlik. Ha mindez Önnek nem elég, az összes foglalását és egyéb adatait XLS (Excel) vagy PDF formátumban bármikor letöltheti a rendszerből.

Szerveznek-e egyéni képzést?

Igen, és örömmel tesszük. Akár irodánkban, akár a helyszínen, az Ön szálláshelyén – minden a kölcsönös megegyezésen múlik. A rendszer kezelése önmagában nagyon intuitív, de a személyes megközelítés és az egyes funkciók személyes magyarázata bizonyos esetekben hasznosabb módja annak, hogy megtanulja, hogyan kell hatékonyan használni rendszerünket. A hozzáadott érték számunkra a személyes ismeretség ügyfeleinkkel.

Kaphatok valakitől tanácsot profilom létrehozásával és a kezdeti beállításokkal kapcsolatban?

Természetesen. Van egy nagyon egyszerű regisztrációs űrlapunk, amely végigvezeti Önt a profil alapbeállításain, beleértve a szobák számát és típusát, stb. Ha további tanácsokra van szüksége, bármikor kapcsolatba léphet velünk.

Használhatom a Hotelgram-t táblagépen és mobiltelefonon?

Igen. Letöltheti a Hotelgram mobilalkalmazást bármely iOS vagy Android eszközre. Így bármikor, bárhonnan követheti foglalásait olyan esetekben is, amikor nem fér hozzá a Hotelgram rendszer klasszikus, “számítógépes” változatához.

Milyen hardware igénye van a rendszernek?

A rendszer egy alapvető specfikációjú számítógépen laptopon is elfuttatható. Ha már rendelkezik hardware eszközökkel (számítógép, nyomtató stb.), akkor akár azon is futtathatja.

Cégünk hardware eszközök forgalmazásával is foglalkozik. Ha a jelenlegi eszközparkját bővíteni kell keressen minket.

Milyen rendszer követelményeknek kell megfelelni?

Online rendszer esetén stabil INTERNET

Intel: Atom Z8xxx, Core m3, Pentium G sorozat, i3, i5 vagy jobb2 magos processzor

4 GB RAM

60 GB HDD

Windows 7 vagy újabb operációs rendszer

USB vagy hálózati portos nyomtató (A4) számlák nyomtatásához

1024 x 768 vagy ennél magasabb felbontású monitor

 

Az eszközök beszerzését és karbantartását, illetve étterme honlapjának elkészítését és fenntartását is ránk bízhatja.

Bővebb információért keresse az Önhöz legközelebbi értékesítőnket!

Kapcsolat

Hol talál meg minket?

Chrome-Soft Kft.

H-1119 Budapest,
Petzvál József utca 4/A

Hogyan léphet kapcsolatba velünk?

Értékesítés:

telefon: +36 30 608 5880
e-mail: sales@hotrest.hu

Hibabejelentés

minden nap 8-22 óra között

Mobil: +36 30 933 1688
E-mail: support@hotrest.hu