fbpx
Egyéb

Így könnyíti meg az életünket a channel manager használata

By 2019-06-17 No Comments

Korábban már írtunk arról, mi is az a channel manager, és hogyan hasznosítható a szállodaiparban.
Az alábbiakban néhány olyan fontos szempontot igyekszünk mutatni, ami alapján mindenképp érdemes elgondolkoznunk a channel manager használatán, ha eddig azt nem tettük volna meg.

 

  1. Rengeteg időt spórolhatunk!

Egy-egy realizálódott foglalást követően nagyon sok időnket elveszi az, hogy az online foglalási portálokat frissítsük. A foglalások hozzáadása és visszavonása fáradságos és időigényes feladat. Minden foglalási portálnak más a felülete és a feladatok elvégzésének folyamata, ez pedig sok időt vesz igénybe.

A channel manager automatizálja a teljes folyamatot, automatikusan frissíti a foglalásokat az online helyfoglalási portálokon. Emellett az online értékesítési csatornákon naprakészen tartja az árakat és a szabad kapacitást is. A channel manager lehetővé teszi, hogy könnyebben, átláthatóbban kezeljük a foglalásokat, valamint abban is segít, ha árakat szeretnénk változtatni – mindezt automatikusan frissíti számunkra a különböző portálokon. Ezzel csökken a túlfoglalások, és egyéb esetlegesen költséges hibák kockázata is, amellett, hogy nagyon sok időt tudunk így megtakarítani.

 

  1. Billboard Effect (Hirdetőtábla effektus)

A Billboard Effect azt a folyamatot jelenti, mikor egy szálloda több közvetlen foglalást szerez annak köszönhetően, hogy jelen van az online szállásfoglalási portálokon. Minden hónapban több mint 300 millió felhasználó látogatja ezeket a portálokat, ez pedig nagyon sok foglalást eredményez.

Egy Expedia tanulmány kimutatta, hogy a felhasználók 38 különböző webhelyet is képesek ellenőrzni az utazás lefoglalása előtt. A vendégek a foglalás előtt az online szállásfoglaló portálok, a szállodai webhelyek, a közösségi média és más marketingcsatornák között válogatnak. Sok vendég úgy véli, hogy a szálloda honlapjai a legjobb értéket kínálják, így tehát végül hajlamosak közvetlenül foglalni.

 

  1. Nagyobb megjelenési ráta = Több foglalás

Van egy ősi kínai közmondás; „Ha halat akarsz fogni, oda menj horgászni, ahol a halak vannak”.

A channel manager használatával több platformon is megjelentethetjük szállodánkat, ezzel a piac minél nagyobb részét kihasználva – és anélkül, hogy egyenként kellene ezeket kezelnünk.

A nagyobb megjelenés több potenciális ügyfelet és több foglalást eredményez.

 

  1. A hibák költségesek. Kerüljük őket!

A tévedések és hibák sokba kerülhetnek. Az online helyfoglalási portálok manuális frissítésével elkerülhetetlenné válnak az esetleges hibák, amiket az emberi figyelmetlenség okozhat. Ha rossz adatokat töltünk fel, vagy nem változtatunk azonnal, ha az árak és a rendelkezésre állás különböző piacokon eltérő, megzavarjuk az ügyfeleket. Ez bizalmatlanságot fog eredményezni, és kevesebb foglalás érkezik. A channel manager használatával minimalizálhatjuk az emberi figyelmetlenség okozta hibák előfordulását, miközben a szállodánk árai és szabad kapacitása automatikusan frissül minden platformon.

 

  1. Az átláthatóság által növelhetjük a vendégek bizalmát és márkahűségét

A felhasználók befolyásolhatóak. Hajlamosak elcsábulni és azt gondolni, hogy máshol jobb ajánlatokat kaphatnak, ez pedig összezavarja őket. Ha azonban az árak minden platformon ugyanazok, akkor ezzel fogyasztói bizalmat fogunk tudni kiépíteni.

A legújabb Cornell-kutatás szerint azok a szállodák, akik következetesek abban, hogy a feltüntetett árak mindenhol ugyanazok legyenek, több foglalást és bevételt szereznek. Az árak egyezése csökkenti a zavart, csökkenti a bizalmatlanságot és növeli a foglalások és a bevétel mértékét.

 

  1. A PMS rendszer integrációja is fontos lépés

A szállodatulajdonosoknak és a személyzetnek mindig rengeteg dolga van. A foglalások nyomon követése nagyon fontos, de ugyanakkor rendkívül időigényes feladat. A channel manager valós időben és folyamatosan képes frissíteni a PMS rendszert, így a recepciós személyzet mindig pontosan tudni fogja, mi történik épp a szállodában.

Ha a channel managert integráljuk a PMS rendszerrel, azt fogja eredményezni, hogy a szállodában előforduló változtatásokat egyszerre, egy rendszeren belül tudjuk elvégezni.

A Hotrest channel manager szolgáltatása mindezen előnyöket elérhető közelségbe hozza a szállodák számára – időt és energiát spórolva növelhetjük a foglalásaink számát és ezáltal szállodánk bevételét is.

Válassza a Hotrest szálloda szoftver, mert cserébe:

  • modern, könnyen használható és tanulható szálloda szoftvert kap
  • folyamatosan új PMS funkciókat kap plusz költségek nélkül
  • biztosítjuk a mindenkori törvényi megfelelést (pl. NTAK), plusz költségek nélkül
  • megbízható supportot adunk, plusz költségek nélkül
  • bármikor visszamondhatja, így nincs kockázat
  • segítünk csökkenteni hotele /panziója adminisztrációs terheit