fbpx

Szeretnénk néhány valós példát mutatni arra, milyen izgalmas módjai vannak a hotelek honlapjainak formabontó újítására.

Az online helyfoglalási portálok, mint a Booking.com és az Expedia, egyre nagyobb jutalékot szednek a szállodák nyereségéből. A tavalyi évben például  39% -os volt a részesedésük az amerikai online digitális foglalási piacon. Az előrejelzések szerint ez a tendencia folytatódik, és 2020-ra a piaci részesedés 41% -át teszi majd ki.

De a jó hír az, hogy a szállodai marketingesek nem adják fel harc nélkül!

Évekig tartó beruházások, hibák és kemény munka árán, de a szállodai marketingesek hihetetlen gyorsasággal kezdenek felzárkózni az online szállásfoglaló portálok mögött.

A digitális ellentámadás valóban folyamatban lévő jelenség a szállodai marketingesek részéről.

A fő fegyver az ellentámadás során az olyan honlap, ami beépített foglalási motort tartalmaz. Hisszük, hogy ezt a technológiai platformot egy szoftveralkalmazásnak kell tekinteni, nem pedig egy beállított opció, amiről később hajlamosak vagyunk megfeledkezni. Éppen ezért fontos a folyamatos fejlesztés, az új funkciók hozzáadása, és az állandó frissítése a honlapnak. Ezt semmiképp sem szabad egy egyszeri és befejezett projektnek tekinteni.

Érdemes azt is észben tartani, hogy a hotel weboldala nemcsak a legjövedelmezőbb foglalások forrása, hanem a több más kritikus technológia központja és és tényezők kereszteződése (átirányítás, CRM követés, közösségi média stb.).

Nézzünk tehát néhány remek példát amelyek izgalmas szállodai honlap innovációkat eredményeztek:

1. Legjobb ár garancia

A fogyasztók általában nem tudják, hogy a szálloda ugyanazokat az árakat kínálja, mint az online utazási irodák. Tehát a szálloda fontos feladata erősíteni azt az üzenetet, hogy a közvetlen foglalás a vendég számára a legkedvezőbb opció.

Sajnos sokszor nem elég, ha egyszerűen a „legjobb ár garancia” kifejezés szerepel a honlapon.

Ennek szemléltetésére egy nagyszerű példa:

 

2. Videók és animációk alkalmazása a honlapon

Videók és animációk megjelenítése nagyszerű lehetőséget biztosít arra, hogy a hotel honlapja dinamikusabbá váljon.
A videó egy remek eszköz, hogy jól szemléltessük szállodánk sajátosságait, ezáltal a leendő vendégek egy teljesebb képet kaphatnak. Sajnos sokesetben a videók és animációk lassíthatják a honlap működését. Fontos ezért, hogy intelligens technológiát használjunk a videó optimalizálásához anélkül, hogy romlana annak minősége. Így az oldal betöltési ideje gyors marad, és a vendégek nem veszítik el érdeklődésüket.
A gyakorlatban remek példa erre a KÁLI ART INN honlapja.

 

3. Egyedi, interaktív térképek

A vendégek számára az szálloda csak egy része a nyaralásnak. Végtére is, nem valószínű, hogy azért utazik el a vendég, hogy aztán az egész nyaralását a szállodában töltse. Élményeket szeretne, és mindenből a legjobbat, amit a környék kínál. A helyi/regionális térkép szinte életre kelti a szálloda honlapját, és a környéket is bemutatja. Így a vendégek előre meg tudják szervezni programjaikat akár az egész nyaralás időtartamára. Egy másik fontos tényező, hogy az online szállásfoglaló portálok jellemzően nem rendelkeznek ezzel az opcióval.

 

4. Instagram API integrációja a honlapon

Egy másik módja annak, hogy a weboldalunk naprakész és gazdag tartalmú benyomást keltsen, az az Instagram API integrációja. Így a közösségi média befolyását használva ösztönözhetjük a látogatókat foglalásra. A leendő vendég autentikus, valós, más vendégektől származó tapasztalatokkal kerül ezáltal kapcsolatba, így méginkább kedvet kaphat a közvetlen foglalásra.

5. Chatbotok használata a weboldalon

Amikor a Facebook Messanger 2016-ban bevezette a chatbotokat, egyértelművé vált, hogy sok területen változást fog eredményezni az alkalmazásuk. A honlap működését rendkívül intuitívvá teszi azzal, hogy közvetlenül válaszol a látogatók kérdéseire. Példa erre: https://grthotels.com/

 

HOTREST WEBOLDALAK

Rendeljen template weboldalt nálunk. Innovatív weboldal megoldások, kedvező áron.

Nézze meg: Szállás weboldal templateinket

Válassza a Hotrest szálloda szoftver, mert cserébe:

  • modern, könnyen használható és tanulható szálloda szoftvert kap
  • folyamatosan új PMS funkciókat kap plusz költségek nélkül
  • biztosítjuk a mindenkori törvényi megfelelést (pl. NTAK), plusz költségek nélkül
  • megbízható supportot adunk, plusz költségek nélkül
  • bármikor visszamondhatja, így nincs kockázat
  • segítünk csökkenteni hotele /panziója adminisztrációs terheit